Monday 8 July 2013

Tayar Keretaku Pancit!!

Nasib xberapa nak baik arini. 

Pagi pagi aku datang keje singah umah mak mertua aku drop amzar dulu
pastu baru pecut ke ofis kat kubang kerian
molek aje aku rasa.. xde pe2 yang luar biasa
bila sampai kat ofis.. dah park kete elok2..
skali ada yg menegur ckp tayar kereta aku dah xde kempis.
Alamak!! camne aku boleh xde perasaan. 
hahhaha. 
teruk betul la aku ni.. tau bwk aje.. xde dah nak tgk kete tu sihat ke x.


aku apa lg cpt2 call suami aku mintak dia panggilkn sesapa yg leh tlg
kan balik naik bas lak aku ptg nnt. uwaaa xnak la aku.

nasib baik hb aku ada sdara yg keje kat produa
so dia mmg terer la bab godek2 kete ni
hahhaha.. cam la masalah besar sgtkn stakat tayar bocor aje
tp bg aku masalah besar la.. xtau akau nk wat camne.


hb dah confirm elok2 nga sdara dia tu.. skali masa rehat dlm 1.30
mamat yg suami aku mintak dtg tu call ckp xleh dtg la plak
frust aku.. tp xpe biasanye org laki xde masalah nk settlekn masalah aku ni.
petang tu aku mintak tolong staf yg aku rasa rajin dan boleh diarapkan la
nasib baik dia nak tolong aku.. hihihi



korang tgk tayar tu cam dah bocor 2 3 hari.. sbb dah kempis trus tu.



sesi membuka tayar.. mekanik xbertauliah ni sugest  bwk aje tayar ni ke kedai tu tampal tempat bocor. bila siap nnt dtg pasang balik.. so dah xpayah nak pasang tayar spare ke apa.



 ni dah dogel xbertayar.. aku x snap lak gambo dah siap pasang.
hihihi apa pun sgt2 la berterima kasih kat mekanik payun terjun yg sangup nak tolong aku.
jasamu tetap ku kenang.

kalau x aku buat sendri la... :-)


No comments:

Post a Comment