Tuesday 9 July 2013

Cholek !! yummy sedap.

Menjadi kesukaanku yg amat sgt la mkn cholek ni.
cholek? hihihi mesti ada yg xpaham kan..
ala rojak buah.. belah kelantan ni panggil cholek buah.





aku sempat sambar 2 jenis buah ni aje masa pegi billion semalam.
sebab arini dah berpuasa so xnak la kepunan, aku mkn mlm td.
hihi dah selamat la masuk perut aku
jgn arini sakit perut udah la kn..
naya aku nnt

aku cicah buah2 ni dgn kuah rojak kacang MAK BEE... glamer tau kuah rojak ni.. asal kuah rojak ni dari utara kalau xsalah aku.
kat sana 3 bekas RM10.. kalau kat kelantan ni ada gak yg jual tp regenye upp ckit la.
aku dah lupa.. tp xkisah la kn.. bkn skali mkn trus abis satu bekas ni.. lgpun xkan smata2 kuah rojak ni aku nk gi beli kat belah utara nunnn... xberbaloi.
 


lain tekak lain seleranya kan.. kalau aku mmg suka kuah rojak ni.. terangkat.. berpeluh2 mkn.. pedas!!
xtau la korang suka ke x.. aku bkn promote suruh korang beli tau.. hihihi

sebab arini ari first puasa.. aku nak ucapkan SELAMAT BERPUASA :-)

2 comments:

  1. selamat berpuasa ina, thanks for blog list blog sis. ;)

    ReplyDelete
  2. hihi.. selamat berpuasa gak :-)

    ReplyDelete