Thursday 11 July 2013

Kuih Berbuka Semalam


Aku punya tajuk n3 cam lah aku berbuka sampai 10 jenis kuih kan.. muahahahhahaha
satu jenis aje tau.. xcaya.. hahhaha.. satu aje  yg adoo kat gerai tu.
maybe sbb ari pertama kot.. aku sampai gerai dah kul 6.00 petang.
semua bekas dah kosong.. aku cepat2 grab yg mane aku nampak menarik.
nasib la kn... semua org dah borong.. ko lambat dapat yg mane ada aje la..
itu naseb baik ada
kalau xde pe.. nanges la aku.

Semalam first ramadhan.. korang berbuka menu pe?
aku berdua dgn amzar mls nk pergi bazar
sebab rushing ambik amzar lg..
tempat keje aku dari umah xde la jauh mane pun.
tp nak menempuh berpuluh2 trafic light bagai
tau aje la, kereta dah bersusun la time kul 5.00 tu.

so mls nak susahkan diri cari parking pe semua
aku beli aje kat gerai2 yg ada tepi jln otw aku balik umah.

masa odw balik tu, tetiba hubby aku call ckp dia otw balik dari gua musang
yahooo... boleh la berbuka sama2 nnt.
sedih weii aku nga hero aje kat umah.. hubby aku seminggu skali aje dia balik
itu pun balik ptg kamis pagi sabtu dah keje balik.

disebabkan dah lewat aku x tukar plan
tetap beli apa yang ada kat gerai aje lauk dan kuih yg berkenaan
cuma aku beli tuk 2 orang la..
mujur call sebelum aku beli.. kalau x, meleleh aje la air liur tgk aku mkn sorg2.
hahhahah kejamnye... wife sape xtau tu..
gurau2 aje ye abang :-)


aku beli ayam percik dan sup tulang

kuih lakaku beli tepung pelita
nampak sedap






tapi semua gambo2 ni aku curik dari makcik google

kalau terambik gambo sape2 aku mintak halal k. :-)


No comments:

Post a Comment