Tuesday 30 July 2013

Beskut Raya Tahun Ni

Mesti korang dah terima segala jenis beskut yg di order sebelum pose lagi tu kan
dah dekat nak raya ni
apa checklist persiapan raya korang??
aku xde apa sangat, raya ala kadar aje :-)

raya tahun ni, aku sekeluarga beraya di kelantan dulu
petang raya kedua baru balik terengganu
 
beskut raya ooo beskut raya
hihihi


ni beskut raya yg aku dah terbeli (tart dahlia, sarang semut, jejari nestum, tart strawberi, conflakes madu... dan satu lagi tu aku xtau nama pe.)


TART DAHLIA


TART STRWBERI


Yang ni aku xtau nama apa..
semua nampak mengancamkan
aku x rasa lagi
tunggu raya la, nnt xjadik beskut raya la plak

hihi masa book nga kwn2 xhengat dunia
nak yg itu nak yg ini
semua berkenan, semua sedap2
bila nak membayar terkoyak purse aku
minta ampun ye papa sebab terover beli beskut raya
papa suka kan makan beskut raya HIHI
T__T

xpe aku boleh angkut sparuh beskut2 ni balik umah mak kat terengganu
banyak2 kat cni pun nak watpe
bkn ramai pun yg datang beraya umah aku ni
slalu close house :-)


No comments:

Post a Comment