Saturday 27 July 2013

Beli Fridge untuk Rumah Baru

Semua tajuk n3 letak umah baru ke???
apa2 la kan, n3 aku ni bkn nak riak tau
apa la sangat aku beli ... umah korang lagi hebat
aku cuma nak kongsi
kat mane aku beli, apa yg aku beli
bagus ke x itu aje ye
bulan pose ni korang bawak2 la bersangka baik tau hihihi

berbalik ke tajuk n3
kan aku dah ckp kat n3 aku yang lepas 
http://putihsalju123.blogspot.com/2013/07/beli-hob-hood-untuk-rumah-baru.html
nak cite fridge pe yang dah aku tergrab tu kan hihi

petang tu jalan jam gila
stress aku nak drive dlm suasana cam g2
aku dah janji nga hasben aku nak jupa kat area KB mall
bila sampai c2 naik satu kete pergi ke kdai fridge tu sama2
kang lain2 kete org ckp gaduh ke apa laki bini ni hihihi

sebenarnya aku dah survey awal2 fridge ni dgn member aku
dia yg rekemenkan beli kat c2
katanye service bagus, barang pun elok
nama kedai uncle ni Ban Huat
dalam bandar dekat kamdar, sesapa yang kat kelantan ni tau la kot

disebabkan aku dah aim fridge mane yg aku nak
so senang la, sampai aje trus tuju kat fridge tu
uncle yg serve aku ari tu cepat2 datang terang kan itu ini kat hasben aku
siap tunjukkan lagi fridge yang besar gedabak
tempat icemaker tu ada 3 pilihan
air sejuk, ais kiub dan ais kisar ala cam abc cendol tu la
senang kan..

specialnya peti besar gebadak brand samsung tu
korang dah xpayah nak refill dia punya tempat icemaker tu
boleh sambung paip direct ke c2


tapi kitaorang ambik yg cam dalam gambo kat atas ni
sesuai dengan bajet yg ciput tapi still memenuhi kriteria yang aku tetapkan
berkenaan fridge yang pintu side by side
akhirnya tercapai gak impian aku
tq ye papa sebab belikan fridge ni :-)

brand sharp, brand ni dah lama
so boleh dipercayai la kata tokei tu
rege fridge ni RM5,499 di sebabkan nak raya
uncle tu bagi aku RM5,150
nanti umah baru ready 
baru aku mintak uncle tu anta :-)

No comments:

Post a Comment