Followers

Wednesday, 17 July 2013

Alfalfa Shaklee

Segalanya Tentang ALFALFA Shaklee
ni la produk alfalfa shaklee hihihi takut korang xkenal lak
so aku perkenalkan
ada dua packaging: 1 botol 330 tablets
1 botol lagi 700 tablets cam gambo kat bwh ni k
 

Kebaikkan Memakan Alfalfa
1. Kaya dengan vitamin dan mineral
    Alfalfa Shaklee Mengandungi vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang. 
    Mengandungi mineral Kalsium, Magnesium, Kalium, Fosforus dan Zat Besi. Alfalfa 
    Shaklee turut mengandungi, Flourida, Protein, Mineral Surih, Serat, Asid Lemak 
    dan Antioksidan.
2. Alfalfa bermanfaat dalam penyerapan protein, dan karbohidrat.
3. Alfalfa juga bertindak sebagai pembersih darah


20 Manfaat Alfalfa Kepada Kesihatan
1.    Merawat gangguan pencernaan
2.    Mengawal kolestrol dalam darah
3.    Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
4.    Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
5.    Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah
6.    Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
7.    Mengurangkan simptom menopous
8.    Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
9.    Merawat masalah sembelit
10.  Menyahkan toksik dalam tubuh
11.  Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
12.  Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
13.  Membantu masalah penghadaman
14.  Membantu memperbanyakkan susu ibu
15.  Mengurangkan masalah pundi kencing
16.  Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
17.  Meningkatkan kesihatan prostat
18.  Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita
19.  Menghangatkan hubungan suami isteri
20.  Membantu tingkatkan kesihatan lelaki


Keistimewaan Alfalfa Shaklee
1.  Sumber terbaik dari daun alfalfa (tanpa akar dan batang)
2.  Alfalfa Shaklee ditanam tanpa semburan bahan kimia
3.  Di sediakan dalam dua pek bersaiz 330 biji dan 700 biji  
4.  Pil boleh dihancurkan dan dicampur dengan air sebagai minuman herba semulajadi
5.  Tidak memberi mudarat kepada bayi yang menyusu seperti panas dan cirit-birit
6.  Alfalfa Shaklee tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet tiruan.
7.  Membersihkan hati
8.  Membantu melengkapakan zat dan nutrient dalam pemakanan seseorang



ok ni adalah khasiat alfalfa
kecik sgt kan.. aku sendri pun xbrape nampak
sbb mata aku rabun
korang xpe mata tip top lagi
hihihi


so apa tunggu lagi, xrugi la korang amalkan supplemen

dari korang muda remaja ni lagi tau


xkan masa dah tua dan sakit2 baru korang nak ambik supplemen itu ini
supplemen ni kena amal selalu
sebab supplemen membantu fungsi bdn kekal baik

ubat plak adalah untuk merawat

kan elok mencegah dari merawat hihihi

kalau korang nak, korang contact la aku k

aku bagi korang rege special

 no hp aku : 019-9826596

(ina)


atau kalau korang dah dekat mane2 brach shaklee

korang boleh aje guna id aku

id no : 933508