Saturday 12 October 2013

Set Tefal Essential dari UK

Tajuk kemain lagi n3 aku kali ni kan hihihi
ni cite aku terbeli set periuk jenama tefal
aku beli online nama page fb aku beli tu
Super Murah Shoping UK

lama dah beli.. cuma baru sampai
maklum la jauh kan mihmihmih
pemilik fb ni org malaysia tp tinggal kat uk
itu la serba sedikit yg aku tau
disebabkan aku bknnye ada set periuk bagai
aku beli la satu set
aritu masa gi langkawi aku tringin nak beli
cuma masa tu pulus xlebat dan susah nak angkut

so aku batalkan dulu niat aku tu
sekali aku tertengok dlm fb
apa lagi trus beriya nak beli
cepat2 aku order :-) 



saiznye sedan molek la tuk aku 
yg ahli kuarga xbape ramai lg ni
saiz antara  16 - 24cm
ada 5 biji dalam satu set ni

3 biji saucepan beserta penutup lid tu skali
dua lagi frypan xde penutup la plak
kan best kalau semua ada penutup
aku biasa msk lauk tgh ari trus double tuk mkn mlm
sbb aku jenis yg mls nk msk lagi

masa kat umah sewa sebelum ni
aku ada beli set periuk 3 biji cap buaya
masih elok.. cuma aku bg cuti rehat kat diaorg buat sementara ni
 kihkihkih ngengada aje aku ni kan

 taraaa!!!


suka ati la dapat main masak2 guna set periuk baru
aku ni ketinggalan, sbb baru nak kumpul beli brg dapur 
ckit2 la kn.. kumpul itu ini

niat aku nak rajinkan diri masak tuk suami dan anak 
selain cari duit lebih, aku nak cari pahala lebih gak
semoga hidup lebih berkat
xkaya xpe, janji bahagia
amin... :-)

No comments:

Post a Comment