Monday 28 October 2013

Besday Amzar yg Ke-2

Best sangat bercuti sempena raya haji aritu
ke'best'sannya itu masih terasa
menyebabkan mood bercuti masih melekat
hihihihi... tolong nak cuti lagi!!

tamak tul.. dah pulun sminggu cuti
masih ketagih nak cuti lagi
ingat syarikat atok nenek sendri ke
kihkihkih

pada 19 OKTOBER 2013 yg lepas
amzar genap 2 tahun
dah besor anak ibu ni
jd anak yg baik, soleh dan rajin k



kek besday amzar ni di sponsor oleh tokma amzar
xsempat nak prepare itu ini time ni
sbb sminggu berkampung kat terengganu
ari kamis memalam buta kami bertolak blk kelantan

dan mlm tu gak nenek amzar masuk spital
mane xnye.. mak beriya sgt masak ari pertama
dan ari raya kedua tu
raya pertama tuk org2 perkim
raya kedua lak majlis akikah amzar

sampaikan aku lupa nak snap gambo
 cian kat mak... lepas singah anta baju bajan mak kat spital
aku terpaksa blk gak ke kelantan
sbb dah bercuti lama
dah bincang nga hasben
kalau mak kena anta ke hospital besar k.trg
kite blk trg semula dua tiga hari lepas tu

jumaat esok tu lak
pg2 lagi aku nga hasben kuar cari lauk pauk
ada tetamu istimewa nak dtg
hihihi akak aku la

kebetulan dia odw dari trg gak nak blk s.alam
katanye nak singah umah baru kitaorg
meh la akak io..
sgt2 dialu2 kan

jumaat malam tu lak, 
adik ipar mak mertua semua dtg umah
suprise besday amzar
mmg sonok la si amzar tu 


 besday boy nak potong kek
ehh ibu tgk nk cucuk perut ikan buntal tu aje


terpaksa gak dibantu
kalau biarkan dia potong
abis la.. kang xde rupa kek lak nnt


adik ipar aku buatkan 4 biji pizza
mmg best pekena pizza
sambil tgk bola
kebetulan mlm tu ada perlawanan bola
antara trw dgn jdt kalau xsalah aku la

nampak sgt aku x tgk sbb xhingat
pasukan mane mihmihmih
bkn pe.. kena kawal dua org
yg suka berebut mainan

hihihi biasa la bdk2 kan
kalau xde org nak main dia pun bkn nak main
bila ada nk main mula la kalut nak maian gak
last skali sorg naik beskal sorg lg naik walker

dah besar pjg pn naik walker lg
kihkihkih lucu la bdk2 kecik ni 


No comments:

Post a Comment