Wednesday 11 September 2013

Karenah Anak Kesayangan Aku

Bila dah duk umah baru ni aku still hantar anak aku kat umah mak mertua lagi
mmm aku tgh pikir2kan nak letak taska 

tengah survey2 taska yg berdekatan dan yg penting taska yg selesa untuk anak aku
taska mmg berlambak cuma aku lum jupa yg memuaskan ati

abis aje waktu ofis setiap petang, aku trus pecut ambik anak aku
sekarang ni kul 6.30 petang baru aku sampai umah

maklumla agak jauh nak ambik anak aku tu
jalan pun sesak la waktu semua org kuar ofis kan



skrg ni amzar asyik angkut mainan .. xleh nak brengang langsung
kalau bawak satu aje ok la.. ni semua nak di angkutnya

masuk kete pungah semua truck
bila sampai nak kena pungah keluar lak

nampak gaya kena sediakan satu bakul kecik 
khas tuk sesi mengangkut mainan dia la cam gni


nak oi awak tu anak jantan
apa lak pakai kasut pompuan tu
mihmih .. itu la peace versi amzar


bdk kecik ni rasmi kabinet dapur aku dgn mainan dia
masih kosong kabinet aku tu kan.. dah survey2 tuk deko2 kat c2




ni petang semalam.. bangun tdo terus meraung sekuat ati
puas pujuk.. nak aku dukung dia.. bertuah anak syg oi..
mana la ibu larat nak dukung awak yg dah besar tu



isi minyak dulu.. tambah tenaga
mengalir lg air mata ngada2 tu



ok.. mood dah baik.. main susun block elok2 ye.
sbb tdo waktu petang la kot mood jd swing

nasib baik xberlarutan, malu kat jiran2 tau
iyer la, bdk kecik ni kalau meraung suara alahkan speaker

aku lum cite lg kan kabinet dapur aku
nnt ada masa aku apdet cite kabinet dapur tu k




No comments:

Post a Comment