Sunday 29 September 2013

Awning ala2 Pergola

 (gambo diatas sekadar hiasan)

Akhirnye siap gak awning kat laman belakang umah aku
asalnye xde planning nak buat ala2 pergola ni

just nak tambah awning zink biasa aje
tetiba ternampak kat majalah
aku tunjuk la kat bigbos
dia ckp boleh buat kalau harga dalam bajet
hihihi baik bos!!

bila survey2 harga semua
ok la masih dalam bajet yg ciput ni
(dpt rege best ni sbb nga kwn k)


kerja2 pemasangan sedang dijalankan


masih belum pasang dia punya bumbung tu


okeh dah ada bumbung pun



simple aje kan tp aku suka sgt
time kasih ye encik suami 
nnt boleh gantung pokok2 bunga cam orkiq ke kat sisi pergola ni
lantai lak boleh chipping atau simen dan tile trus

(ni pun gambo curi dari google)

boleh di jadikan tempat lepak petang2
teman anak main sambil minum kopi g2
(ewahh berangan aku) 
dalam masa sama tempat ampaian aku
kalau ujan xde la aku teringat baju bajan yg aku jemur
time kat tmpat keje kan hihihi

cite nak buat awning ni dari sebelum raya aritu lagi
lama tul baru aku berkesempatan nak apdet 

sebelum ni dah ada n3 aku pasal nk wat awning ni
siap janji lagi bila siap nak apdet
okeh aku dah langsaikan utang n3 tu :-)

tima kasih kat korang semua
yg sudi jenguk blog aku

No comments:

Post a Comment