Monday 30 December 2013

Krimas Kat Cameron Highland

Sempena ari krimas aritu
jejalan kat cameron
kamis petang dalam pukul 3
kiteorg gerak ke cameron dari gua musang

dalam sejam stengah perjalanan
baru sampai kat brinchang
mmg ramai yg amat ke sana 
bila time cuti ni kan
kiteorg ke sana xde hala tuju pun
mihmihmih

saje aku gedik2 ajak hasben ke sana 
dah alang2 duk gua musang kan
bawak anak kesayangan jejalan
(maknye yg over.. malu nk ngaku)


korang tgk anak aku
xleh nk berengang langsung dgn mainan dia
heret sana cni
semua org pandang ko..
hiii apa la amzar ni

sebab dah ptg kiteorg nginap kat sana
ptg tu jalan2 kat pasar malam brinchang tu aje



biasa la kan... mesti beli cendawan goreng
itu feberet aku



jamu mata 


kaktus.. erkk mesti la korang pun tau tu kaktus
aku beli rm10 dapat 6 ketul
orait la kan
selalu beli kaktus kalau gi cameron
tp xtahan lama
asyik mati aje
aku xpandai jaga


cantik tul bunga nih
tp aku xbeli pun
xtau nak wat ape nga bunga2 cinta tu



musim buah kelapa laut kot
kat sana mmg banyak yg jual air kelapa laut  ni
sedap gak kn airnye



strawberi.. merah yg menawan.
beli rm25 boleh dpt 3 bekas
harga bergantung pada bekas tu gak



x abis2 dgn mainan
ni semua benda dia tembak
penuh aksi tu


hahh!! kat cni la yg best
aku suka... semua cantik 
rambang mata

pokok yg gantung2 tu sgt menarik perhatian
kiteorg beli 4 pokok


bdk yg hepi kat ladang lavender ni
tp munga kat belakang tu bkn lavender okehh



aksi pe camtu amzar


hasilnye


jagung manis, ubi keledek dan sayur daun pucuk labu


aku lak yg hoverrr bergambo
anak aku xlayannn!!
hihihi


pasu yg aku beli


petang tu kul 4 cam g2 la
kiteorg balik kb
bye2 cameron
hepi sgt dpt luangkan masa jejalan nga family
xkisah la kat mane pun
asalkan dgn family
aku hepi
tq papa sbb bwk kiteorg jejalan
nnt bwk lg k.



No comments:

Post a Comment