Wednesday 18 December 2013

Iron Baju vs Meja Iron

Aku amat malas kalau nak men'iron baju bajan ni
xsuka sesangat tapi terpaksa la kn
kan berkedut kedat lak baju aku
pi keje nanti

tp sib baik aku dpt laki yg baju keje
xyah iron ko
sbb hasben aku keje ladang
fuhhh!! lega

panjang lak bebel bab malas iron ni
xceli nak cite aku pasal meja iron 
kat umah aku aje


Ko tgk... hihihihi
teruk tul rupe meja iron aku
dah berlubang sana cni
itu menunjukkan dia telah berkhidmat sekian lama

meja iron ni aku beli murah aje
aku dah lupe bape hinggit
waktu tu belum kawin pun lagi
menyewa dgn kwn2
4 taun yang lepas cam g2 la

walaupun dia dah agak uzur aku kerjakan
tp aku rasa masih boleh diselamatkan
jd aku belikan dia baju baru


ini la bendanye
aku beli kat cosway harga RM14.90 aje
meh kite pakaikan dia baju baru


elok la ckit rupanye kan
ini berlubang lubang
kekononnye satu bilik nak jadikan
laundry...
tp lum ada rupa laundry lagi
mihmihmih berangan banyak sgt.

No comments:

Post a Comment