Saturday 16 November 2013

Beli Pasir Sungai untuk beberapa Projek


Apa projek kami memborong pasir sungai lak ni?
xceli planning projek tu mmg la menimbun
antaranye:

1. pasang pave block laman dpn umah
2. simen area bwh awning blakang umah
3. tanam rumput karpet
4. bina kolam ikan koi
 
tp terpaksa dibuat secara berperingkat 
disebabkan kelulusan bajet yg terhad

mengikut pembentangan bajet 
2014 nanti baru dpt laksanakan 
segala macam mak nenek senarai tu
sabor aje la kn

ok berbalik cite bab beli pasir sungai ni
hasben aku deal nga member dia
tup tup lori bersaiz 10 tan dtg kat umah
di petang yg damai
menganggu aje aku anak branak lepak2
layan movie


ni la rupanye lori tu
disebabkan saiz nye besor
pasir2 tu terpaksa di letakkan kat luar pagar tu aje
kan pecah lak simen kat laman
kalau beliau masuk kat c2


curi2 snap gambo dr kejauhan


akhirnya aku menapak dekat gak 
sbb nak snap gambo pasir tu


harga pasir ni aku xtau
sbb hasben deal nga member dia

beli belah pasir ni coz nak letak kat laman blakang umah
cuaca kat kelantan sekarang ni yg selalu ujan
menyebabkan rumput mmg cepat tumbuh
kalau rumput karpet orait la kn
ni rumput lalang
bukan pe aku risau ada yg x diundang menginap
dalam rumput rampai tu

 sementara waktu ni
letak pasir aje dulu
agar xmenyemak mata memandang
nnt projek dah settle aku apdet k

tima kasih kat korang yg sudi
jengok blog aku yg kekadang timbul
kekadang tenggelam ni

aku ke langkawi itu yg lama menyepi
cite ke langkawi tu pun ada masa aku
stori mory next n3
bye :-)


No comments:

Post a Comment